Etichete

joi, 11 martie 2010

e o strategie pe termen lung fericirea...

ştiu să îmbrăţişez dar fără mâini
ştiu să cânt dar fără glas
dacă pe mine din mine m-aş smulge
şi tot mai pot scrie despre ce a rămas…
am cuvintele la degetul mic
ruinătoare durere intr-atâta răsfăţ -
e o strategie pe termen lung fericirea
de ea şi de tine, cuvânt mă agăţ…
între cuvânt şi mine-i iubirea
între mine şi tot un tumult!
e o formă de exorcizare poezia…
un travaliu pe care ţi-l doreşti tot mai mult!
sau poate e un chin în aducere?!
sau un canon între tot şi "a scrie"
e la mine-n cuvânt o înfrângere
sau doar un exerciţiu de supravieţuire…
poate un exod sau poate o spadă -
n-am ştiut niciodată mai mult să m-ascult
n-am fost copil şi n-am fost mamă
cuvintelor care m-au durut…
există aceleaşi hăţişuri închise-n aceleaşi dimineţi
vreau să mă transform din spectator
în actorul propriei vieţi…
închisă într-o temniţă fără zăbrele
te strig cuvânt!
neîntemniţată vreau să alerg spre caruselul copilăriei mele
în care nu m-am dat niciodată…
am cuvintele la degetul mic
ruinătoare durere într-atâta răsfăţ
e o strategie pe termen lung fericirea
de ea şi de tine, cuvânt… mă agăţ…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu