Etichete

duminică, 14 martie 2010

danseaza cu mine...

Dance with me Music by Maksim Mrvica - TANGO IN EBONY ;

http://www.trilulilu.ro/carmenviorica/f966efc7935133

Danseaza cu mine
Danseaza cu mine,danseaza,
Pasii ii stim,ii stim pe dinafara,
Stringe-ma-n brate,stringe-ma tare,
Pina ma doare.Vreau sa ma doara.
Zdrobeste-mi asteptarile de pieptul tau,
Sa ma preling lichida in amiaza
In palmele tale pe mijlocul meu,
Danseaza cu mine.Danseaza.
Dezbraca-ma de gindurile toate,
Exfoliaza-mi din iris orice privire
Si dezlipeste-mi sentimentele de trup
Ca pe un rod care-i prea greu
Pentru un ram atit de subtire,
Descheie-mi iubirea de la git,
Ca pe un nasture ce aiureaza,
Danseaza cu mine,danseaza.
Da-mi jos ruginita rotula
ce vint Imi rastoarna spre glezne
Si-nfipti pe jumatate in pamint,
Danseaza cu mine prin bezne.
Dezbraca-ma de soarta ca de un blestem,
Luminile din gene ude,bea-le,
Goleste-ma de cintul care mai pulseaza
Si desfrunzeste-ma de vise si petale,
Danseaza cu mine,danseaza.
Dezbraca-ma de tot ce sint,
Despride-mi din trup fiece raza
Si stoarce-ma de ploi si de cuvint
Dansind cu mine.Danseaza.
Aduna-mi din coapsa rodul nerodit
Fatal,prin tine,niciodata,
Si sa dansam.E tot ce conteaza.
Danseaza cu mine,danseaza.
Si-astfel,eliberata de toate si usoara,
Din miinile tale care-ncep sa ma doara,
Din palmele tale doar abur ramasa curind,
Respira-ma,sa ma asez in lutul tau
Ca intr-un giulgiu scump,dansind.

Un comentariu:

  1. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere