Etichete

joi, 11 martie 2010

caut noptile pictate cu buzele noastre...


caut noptile pictate cu buzele noastre

ce imagine clara...!

nu stiu daca nu cer prea mult sau cat o sa ma doara!?

astept in viata mea un inceput

ca un drum prin zapada facut...

mai am lacrimi albastre pe buze

umblu pe strazi cu inima jumatate afara

cu aripile prinse-n catuse

parca-as vrea sa-nvat cum se moare-n picioare...

astept...

in viata mea un inceput-

ca un drum prin zapada,

pentru mine facut...

Un comentariu:

  1. Dorului bradului

    Dorul mă-mbracă în mantia sa,
    mă sfarmă în cioburi,
    iar ploaia mă ia...

    Secat de nevoi,
    departe, mă ard
    în focul străin.
    Am fost cândva brad....

    Graiul cel dulce
    de-acasă mă doare,
    Mi-i sufletu’ plâns
    Si ranele-mi doare...

    În vis te sărut,
    măicută bătrână,
    În brate te strâng
    mămică... sau mumă...

    ... Si dorul mă muscă
    în fiece zi,
    ochii mi-s goi
    si tristi si pustii...

    Dar gândul că mâine
    acas’ voi purcede
    M-ajută să fiu
    si azi
    un brad... verde....

    RăspundețiȘtergere